Alla inlägg den 4 september 2010

Av lillalucas - 4 september 2010 15:53

                                 

Hejsan!

 

Gränby Centrum är nog det näst bästa köpcentrum i Sverige som jag besökt, men på första plats ligger Täby Centrum (dock över tio år sen jag varit där!)

Har funderat mycket på olika butiker här söderöver trots att jag är mamma ledig...

Vårat nuvarande boende i någon vecka ligger ca två kvarter från WILLY:S så det är där vi handlar oftast!!

Vi har även varit nån sväng till CITY GROSS!!

Det som jag tycker är bra med den butiken är att de alltid har erbjudande på alla blöjor oavsett märke...

När du handlar andra varor för 300kr så får du köpa

Max 3 pkt för 85 kr st.

Det gör ju att man väljer att handla där om man ändå har tänkt köpa blöjor.

Ordinarie pris på pampers blöjor är 108kr i alla butiker här, men hemma betalar man 119kr för samma blöjor!!

Nå väl ICA då??

Ja den som har vettiga priser ligger allt för långt borta så tyvärr blir det inte att handla där så ofta!! (En MAXI butik).

Men åker man till Gränby Centrum så finns där en

Ica Kvantum...

När vi klev (rullade) in där så började mitt ICA Hjärta att klappa igen, Äntligen kände man sig som hemma.

Är man uppvuxen på ICA så är man!! 

Då är det där man hör hemma, så är det bara!!

 

Ha det bäst så hörs vi !!

 

                                

Av lillalucas - 4 september 2010 01:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Hej, min vän.
Här kommer du att kunna läsa om mig LillaLucas och min lillebror Oscar.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards