Alla inlägg den 11 juni 2010

Av lillalucas - 11 juni 2010 06:00

                       

                       OBS!!

                      

Till er känsliga läsare.. Om ni icke tål att bli frestade av godsaker så kan ni hoppa över detta inlägg..

 

                                  

                         

Bagarn har bakat lite olika sorters fika till dopet..

(se bilder längre ner på sidan)

Dagen efter fyller min älskade systerson Kevin 2 år

En lite sötis som jag har äran att vara gudmor till..

     

                                                     

 

OBS!! Nu kommer bilderna på godsakerna..

 

Detta är några sorter som bagarn bakat..

 

            

Kanel längd            Vaniljkringlor          Biskvikaka

    

Det var lite av grovbaket.. Nu kommer Småkakor.. 

            

Kokostoppar              Strassburgare       Russinkakor

 

            

Finskapinnar             Chokladsnittar       Wienerstänger

 

            

Brysselkex               Jitterbuggare       Fjällnäsgobitar

 

Småkakor ska ju vara minst 7 sorter ..

Och så var det ju några mjukkakor oxå men de har jag inte på bild   ..

 

Det ser väl gott ut..

Nu är det bara kaffet och trevligt sällskap som saknas.. 

 

Ha det gott Kramar Bagarn!

 

                                                               

Ps.

Saknar dig så mycket gubben många kramar från din älskling ..  Lucas   hälsar kram till pappa.. Ds.

 

                                                              

 

Presentation


Hej, min vän.
Här kommer du att kunna läsa om mig LillaLucas och min lillebror Oscar.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards