Alla inlägg den 15 maj 2010

Av lillalucas - 15 maj 2010 23:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lillalucas - 15 maj 2010 11:23

Ännu en dag med strålande sol och värme.

Sitter i bilen på väg till Luleå, ska till min kära morbror Lasse han fyller 60 år så det är kalas, GRATTIS!  

Lucas sover här intill så jag passar på att blogga lite, är ruskigt nöjd med min iPhone som min älskade sambo övertalade mig att man måste ha en sån, så han var och inhandlade en sån till mig   men han brukar beslagta den så fort möjlighet ges och jag får leta efter den   .

 

Det blev inte mycket sömn inatt, men är huvvet dumt så.... När Lucas äntligen somnade efter flera timmars kämpande    emot John Blund så började jag slutföra dopkorten, det tog ju sin tid 3 dagar vid datorn, data geni som man är...Tack för moraliskt stöd!! och ca 2 h klippa och klistra men då har jag blivit avbruten typ 100 ggr av en liten gullunge.

Behöver vi fler kort nångång så blir det nog att köpa, men ack så tråkigt.

 

 Åter till natten när jag väl kom i säng så vaknade givetvis Lucas han ville äta och göra nr 2 hade bråttom att byta blöja när han höll på att somna och när väl ny blöja var på plats så var det dags igen jag hann byta 4 ggr, då var kl redan 05.00

Lucas pigg som bara den och dags för pappa att vakna han ska vara instruktör  för hemvärnet i lomben idag.

 

Då gav jag upp mitt försök att sova och Lucas somnade och jag fortsatte göra korten. Ja hoppas detta blev bra lite svårt att se med denna lilla skärm, ta det lugnt idag och se upp för älgarna!! Soliga kramar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, min vän.
Här kommer du att kunna läsa om mig LillaLucas och min lillebror Oscar.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards